Στους πεζογράφους του Μεσοπολέμου κατατάσσεται ο Μίχος Κάρης, με πρώτη εμφάνιση το 1934, στις σελίδες της «Νέας Εστίας», με το διήγημα «Ν’ ανθίση, να καρπίση». Είναι μεν η πρώτη του δημοσίευση, όμως εντυπωσιάζει, έτσι όπως αποτυπώνει τις αποχρώσεις του γυναικείου ψυχισμού. Συνομήλικος του Γεράσιμου Γρηγόρη, κι αυτός με πρώτο βιβλίο μια συλλογή διηγημάτων, από τις εκδόσεις Γκοβόστη. Το 1938 εκδόθηκε του Κάρη, το 1939 του Γρηγόρη. Με άλλα λόγια, ένας ακόμη από τα παραλειπόμενα της γενιάς του ’30, που όλα δείχνουν πως χρειάζονται μια προσεκτικότερη ανίχνευση.
