Δεν είναι σωστό αυτό που λένε, ότι δηλαδή οι ιδιωτικοί ντετέκτιβς δεν ενδιαφέρονται για το ποιος είναι ο πελάτης τους, αρκεί να πληρωθούν καλά…Αυτά τα λέω επειδή κάποιοι κύριοι με είχαν βάλει στο σημάδι, ενώ προσπαθούσα να κάνω τη δουλειά μου σωστά. Να βρω δηλαδή τον άνθρωπο που σκόρπιζε γύρω του νεκρούς και να μάθω γιατί το έκανε…
