Της Α. Μεγαλειότητος του Βασιλέως Κωνσταντίνου Λόγος επί τη εορτή των Ελληνικών Γραμμάτων, εκφωνηθείς από του επισήμου Πανεπιστημιακού βήματος από τη μεγάλη αιθούση τελετών του Πανεπιστημίου τη 30η Ιανουαρίου 1966, εορτή των Τριών Ιεραρχών Οικουμενικών Διδασκάλων μετά προσλαλίας προς τους φοιτητάς.
