Έχουμε να κάνουμε με μια βασική διαστροφή της κατανομής του πλούτου, ανάμεσα στις διάφορες χώρες και βρισκόμαστε ακόμα μπροστά σε μια τέλεια αποτυχία, αυτού που ονομάστηκε “πολιτισμός της παραγωγής”. Ενός “πολιτισμού” που καταστρέφει τις χώρες του τρίτου κόσμου, που καταστρέφει τη φύση και το περιβάλλον, που απειλεί με καταστροφή τον ίδιο μας τον πλανήτη…
