Γράφω αυτή τη μελέτη με την ελπίδα πως προσφέρω μια μικρή συνβολή στη λύση των παιδαγωγικών μας προβλημάτων….Πιστεύω απόλυτα στην ορθότητα της Μοντεσοριανής θεωρίας. Παρακολούθησα κι εργάστηκα η ίδια με διάφορα άλλα, παληά και νέα συστήματα, έτσι που τα συμπεράσματά μου δεν είναι μόνο αποτέλεσμα θεωρητικής μελέτης, αλλά και το σημαντικότερο, αποτέλεσμα προσωπικής πείρας. Οι βασικές λοιπόν αρχές, που στηρίζουν το βιβλίο αυτό, είναι Μοντεσοριανές. Για κάθε όμως τοποθέτηση, κατάστρωση, κριτική, σύγκριση, αξιολόγηση η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μου….
